Zostało 8 tygodni do rozpoczęcia sezonu!

2021/02/05
rafal

Zostało 8 tygodni do rozpoczęcia sezonu! Smile

Jeżeli chcesz się dobrze przygotować, mieć sporo zleceń od samego początku zachęcam Cię do lektury. Dziś kilka pomysłów na to jak szukać nowych zleceń.

Zanim przejdziemy do tematu, to jeszcze jedna kwestia organizacyjna. Ponieważ, różne osoby czytają nasze wpisy, podzieliliśmy nasz materiał dla zaawansowanych droniarzy. Ekipę, która jest z nami od samego początku, ma już stałych klientów i czyta tego bloga, żeby w dalszym ciągu się rozwijać. Materiał dla Was będę kierował pod wpisami dla ‘StarszegoBrata’.

Natomiast osoby, które dopiero co do nas dołączyły, szukają swojego miejsca w naszej społeczności, poszukują instruktaży i pomocy nazwałem ‘MłodszymBratem’.

A wiec do lektury. Robimy rozeznanie:

Doświadczony, StarszyBrat, powinien skoncentrować się na swojej historii zleceń, historii zapytań. Odśwież listę, wyślij maila lub drobny upominek do osób, z którymi dobrze Ci się współpracowało w poprzednich latach. Zlecenia Twojej konkurencji, a zobacz co tam słychać u swojej konkurencji, przyjrzyj się jego relacjami, może pisze bloga. Rób notatki, cokolwiek przyjdzie Ci do głowy zapisuj w notatniku. Zaproś do współpracy MłodszegoBrata.

Początkujący, MłodszyBrat: - nie masz tego co Starszy Brat, musisz być sprytniejszy, bardziej zwinny, poświęcić więcej czasu. Ale też masz przed sobą całą masę potencjalnych klientów. Przeglądaj katalogi stron np. z ofertami noclegów, hoteli, restauracji etc. Zobacz co robi twój StarszBrat, jakich ma klientów, a do jakich wcale nie kieruje swojej oferty. Może tam jest twoja luka. Na pewno jest coś czego StarszyBrat nie zauważył. Zrób trochę szumu wokół swojej osoby, pokaż swoje prace na forum, nawiąż współpracę z innymi, Zapisz się do grupy, komentuj, pytaj na forum. Doceniaj prace innych.

Przygotuj plan działania:

  • lista potencjalnych klientów - na podstawie potencjałów jak wyżej
  • komunikacja - stwórz komunikację, jaką możesz podesłać do swoich potencjalnych klientów
  • plan, harmonogram - szczegółowo rozpisany plan z datami to podstaw
  • wybór komunikacji - zastanów się czy będziesz dzwonił ze swoją ofertą, czy wysyłał maila, czy np. stworzysz kampanię

Co dla czytelnika: Dla Ciebie czytelniku, do pobrania całkowicie za darmo, przykładowy email z komunikacją do klienta.

Co dla uczestnika kursu: Dla osób, które zapiszą się na nasz kurs, nasze realne oferty, przykładowe zlecenia naddachami z różnych miejsc w Polsce, wyceny zleceń.

 

Powodzenia w przygotowaniu się do sezonu. Jeżeli masz pytania, pisz w komentarzu. Znajdź nas na FB, Instagramie i YT, no i do zobaczenia nad dachami Smile

Dodaj komentarz